Wednesday, September 21, 2016

Konvokesyen UiTM 2016

2-3 hari ni aku banyak dapat pertanyaan untuk tinggal di homestay antara tarikh 8 hingga 10 november 2016,

tapi semua tak pasti tarikh tepat dan berapa hari nak tinggal. ada yang nak masuk 8hb ada yang nak masuk 9hb. ada yang nak tinggal 8-10 hb.

tapi sebab ada sorang akak tu dia yang buat tempahan pertama, jadi aku pun kene la book dia dulu kan. 1st come 1st serve basis. walaupun akak ni pun tak pasti berapa hari dia nak tinggal.

kemudian pagi ni ada sorang akak bahasakan diri dia kak nab, kalau loghat tu macam dari belah kelantan sana tu dia nak tempah homestay lendu ni. tapi terpaksa aku tolak. tapi kak nab tu mintak tolong jugak, aku cuba offer satu lagi homestay kepunyaan pak mentua aku kat area pangkalan balak ni. dia pun bersetuju nak check in 7hb 11 dan check out 9hb.

musykil dengan kejadian ni aku pun cuba selidik.

rupa-rupanya ada majlis konvokesyen kat UiTM Lendu ni antara 8-10 November 2016.



bolek klik SINI untuk ke pautan website UiTM.

jadi aku jangkakan banyak panggilan untuk pertanyaan homestay la lepas ni..haha..

Selamat Berkonvo

No comments:

Post a Comment